Co jeść w dzień treningowy?

Zobacz też ...

2 odpowiedzi

  1. Wojtas pisze:

    A co przed grą w kosza?;p

    • Dorota Dorota pisze:

      Podobnie jak pisałam ze szczególnym naciskiem na węglowodany i nawodnienie. Odpowiednia ilość cukrów to utrzymanie energii pozwalającej zachować szybkość, wytrzymałość oraz koncentrację w grze. Najlepiej około 1,5 godz przed zjeść posiłek zawierający 2/3 węglowodanów głównie złożonych, stopniowo uwalniających glukozę, z dodatkiem prostych, które dadzą szybki zastrzyk energii oraz białko i niewiele tłuszczu, np. bagietka z pełnoziarnistego pieczywa z kurczakiem i jajkiem, sałatka z brązowego ryżu z kurczakiem i kukurydzą, makaron z sosem, płatki owsiane z mlekiem i rodzynkami, ryba z ziemniakami plus zawsze warzywa. Wysoki poziom węglowodanów (60-70% zapotrzebowania energetycznego) i nawodnienia powinien być utrzymany w całej diecie, nie tylko przed treningiem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>