Nazywam się Dorota Wójcik, jestem dietetykiem, psychologiem i specjalistą psychodietetyki.

Pomagam innym zdrowo i skutecznie schudnąć, zmienić nawyki żywieniowe oraz polubić zdrowy styl życia.

Nie daję gotowych rozwiązań

Dieta, nawet ta skrojona na miarę, jest tylko chwilową zmianą, która prędzej czy później kończy się efektem jo-jo i powrotem do starych nawyków. Dlatego nie narzucam zasad i nie układam jadłospisów. Uczę, jak zdrowo i skutecznie schudnąć, aby upragnione efekty pozostały z Tobą na całe życie.

Zmiana zaczyna się w głowie

Złe nawyki to tylko wierzchołek góry lodowej. Pod powierzchnią często kryje się nastawienie, sposób myślenia, różne emocje i potrzeby - to wszystko wpływa na nasze odżywianie. Zmiana sposobu myślenia i podejścia do jedzenia są dużo ważniejsze niż przestrzeganie idealnej diety.

Podchodzę indywidualnie

Wspólnie ustalam cele i plan żywieniowy w oparciu o potrzeby, możliwości i aktualny styl życia. Ty decydujesz o tempie. Wszystko po to, aby zmiana dokonywała się bez frustracji z powodu zmiany diety i w zgodzie z Tobą.

W czym mogę Ci pomóc ?

Konsultacje psychodietetyczne

Psychodietetyka to połączenie działań psychologicznych i dietetycznych, aby skutecznie wprowadzić i utrzymać zdrowy sposób odżywiania, aby stał się nowym stylem życia. Psychodietetyk mówi nie tylko co należy zrobić, aby poprawić sylwetkę i zdrowie, ale jak to wcielić w życie. Jeżeli masz dość jadłospisów i nieskutecznych diet, poznaj zupełnie inne metody.

WIĘCEJ

Warsztaty i wykłady

Prowadzę cykliczne warsztaty, podczas których propaguję pozytywne podejście do odchudzania bez diet i wyrzeczeń. Przekazuję wiedzę i konkretne narzędzia do wdrożenia w życie. Jeżeli chcesz poznać osoby, które mają podobne doświadczenia, motywują się i wspierają, zapisz się na najbliższe warsztaty.

WIĘCEJ

Opinie Pacjentów


Najnowsze wpisy na blogu


Czekając na wróżkę motywacyjną, czyli skąd czerpać siły do działania


Wiele osób, z którymi rozmawiam, deklaruje, że bardzo chciałyby schudnąć i regularnie ćwiczyć. Cały czas jednak czekają. Czekają na siły do działania, na tzw. bata nad sobą, lepszy moment, aż w końcu się zachce. "Jak zacznę dietę, wtedy przestanę jeść słodycze." "Kiedy zobaczę efekty, nabiorę motywacji."