E-book  "Comfort food. Jak poradzić sobie ze słodyczami nie tylko na diecie?"

59 zł

To nie jest kolejny e-book z fit przepisami, o tym, jak zastąpić słodycze marchewką.

To poradnik psychodietetyczny, który pomoże Ci odzyskać równowagę ze słodyczami i wyjść z błędnego koła odmawiania sobie i przejadania się. Dzięki dużej dawce wiedzy, konkretnych strategii i ważnym pytaniom spojrzysz na słodycze z innej strony, nauczysz się podejmować świadome decyzje i jeść słodycze bez wyrzutów sumienia.

Poznasz też przepisy na słodkie przekąski (w których możesz użyć cukru) oraz na pełnowartościowe posiłki na słodko. Zobaczysz, że można jeść z przyjemnością i komfortowom nawet jeżeli chcesz schudnąć.

Chcę kupić

Ten e-book jest dla Ciebie, jeżeli:

Twoje dotychczasowe próby odstawienia lub rezygnowania ze słodyczy kończyły się niepowodzeniem.

Opowiem Ci, jak działa siła nawyku i dlaczego popularne metody działają na chwilę. Pokażę Ci jak podejść z ciekawością i życzliwością do siebie, poznać przyczyny trudności ze słodyczami i wprowadzić nowe rozwiązania.

Twoja relacja ze słodyczami jest "skomplikowana"

np. jesz słodycze pod wpływem stresu i emocji, raz ich sobie zakazujesz, a potem się nimi przejadasz, w trudnych momentach (stres, miesiączka, weekend) nie radzisz sobie z potrzebą zjedzenia czegoś słodkiego
Pokażę Ci, jak odzyskać równowagę ze słodyczami, aby jeść świadomie, z przyjemnością i bez wyrzutów sumienia

Chcesz się nauczyć ograniczać kupne słodycze i przygotowywać je samodzielnie

Otrzymasz przepisy na szybkie słodkie przekąski gotowe w kilka minut oraz przepisy na pełnowartościowe posiłki na słodko, które zaspokajają ochotę na coś słodkiego i jednocześnie są sycące i odżywcze.

Twoim celem jest schudnięcie, ale nie potrafisz pogodzić motywacji do zdrowego odżywiania z ochotą na słodycze

Zobaczysz na czym polega luźnym podejściu do słodyczy i elastyczność w jedzeniu. Dzięki licznym wskazówkom i pomocniczym pytaniem zaczniesz jeść na własnych zasadach – bez restrykcji, ale też bez przejadania się.

Z e-booka dowiesz się:

  • dlaczego jemy słodycze, chociaż często wcale tego nie potrzebujemy
  • jak radzić sobie w sytuacji, kiedy mamy silną potrzebę zjedzenia słodyczy teraz
  • dlaczego jemy pod wpływem emocji i stresu oraz co robić w takich sytuacjach
  • jak działa pętla nawyku oraz jak ją przerwać
  • kiedy i jak używać słodkich zamienników w posiłkach
  • jak jeść słodycze podczas odchudzania
  • jak przygotowywać samodzielnie posiłki, które są słodkie, sycące, komfortowe

I wiele więcej

Co zawiera e-book?

Część poradnikową wzbogaconą o ważne pytania do zadania sobie i zapisania na kartce.
Przepiśnik a w nim:
  • 15 przepisów na szybkie i słodkie przekąski do wykonania w kilka minut z produktów, które mamy w domu lub znajdziesz w każdym sklepie osiedlowym
  • 5 przepisów na pełnowartościowe posiłki na słodko, które możesz zjeść na dowolny posiłek w ciągu dnia
  • listę zmienników, aby ułatwić Ci ich przygotowanie
  • podaną zawartość makroskładników, kaloryczność oraz miary domowe, jeżeli nie chcesz liczyć kalorii
  • listę substancji i składników słodzących wraz z opisem, które możesz stosować w przepisać i na co dzień

Kim jestem?

psycholog jedzenia

Nazywam się Dorota Wójcik

JESTEM DIETETYCZKĄ, PSYCHOLOŻKĄ, SPECJALISTKĄ PSYCHODIETETYKI I FARMACEUTKĄ

Od 5 lat pomagam kobietom odzyskać równowagę i dobrą relację z jedzeniem, aby poprzez zmianę odżywiania mogły rozkwitać we wszystkich obszarach życia.
Uczę kobiety życzliwej akceptacji i relacji z ciałem. Tak, aby czuły się dobrze ze sobą. Wspieram je w budowaniu zdrowego stylu życia, gdzie jest miejsce na dbanie o swoje potrzeby i troskę o siebie.

Poznaj mnie bliżej

Mam nadzieję, że dzięki temu e-bookowi podejdziesz do siebie z życzliwością, a do trudności ze słodyczami z ciekawością i gotowością do szukania rozwiązań. Chciałabym, żebyśmy pogodziły się z jedzeniem, ze swoim ciałem i przestały z nimi walczyć. Żebyśmy czerpały przyjemność i siłę z jedzenia.

Zdjęcie utworzone przez freepik – pl.freepik.com